Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Als je op werkdagen voor 15:00 bestelt, dan wordt je pakketje de volgende dag bezorgd. Wil je liever je bestelling ophalen bij de winkel? dat kan altijd
Door welke koeriersdienst wordt mijn bestelling bezorgd?
Indien je hebt gekozen voor de optie DHL betekent dat dat jouw bestelling via de post wordt bezorgd. zodra jou pakket is verstuurd ontvang je een verzendbevestiging met een Track & Trace code.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Heb je nog altijd geen verzendbevestiging en/of Track & Trace code ontvangen? Dan is het uiteraard mogelijk om jouw bestelling te annuleren. Wij verzoeken je vriendelijk om een e-mail te sturen naar info@almarowinkel.nl met daarin jouw ordernummer zodat wij de annulering direct kunnen verwerken.
Ik heb geen Track & Trace code ontvangen in de mail?
Zolang je geen verzendbevestiging en/of Track & Trace code hebt ontvangen via het door jou opgegeven e-mailadres, dan is jouw bestelling op dit moment nog niet verstuurd. Let op: een orderbevestiging is geen verzendbevestiging. Wij raden je daarom aan om nog even geduld te hebben en jouw e-mail goed in de gaten te houden.
Wat als ik mijn bestelling nog niet heb ontvangen na 4 werkdagen?
Neem contact op met onze Klantenservice. Zij helpen je graag verder.
Meer informatie
Omdat je natuurlijk zo snel mogelijk je bestelling op de mat wilt hebben, zorgen we ervoor dat wanneer je op werkdagen voor 15:00 uur bestelt, je bestelling de volgende binnen 2 werkdagen bezorgd. Je ontvangt hiervoor een Track & Trace-link via de e-mail waarin wij de verzending bevestigen. Heb je onverhoopt geen link ontvangen, laat het ons dan weten en bel naar de Afdeling Klantenservice op
Je kan tijdens het bestellen kiezen voor de volgende bezorg optie
DHL levering dat betekend dat jou bestelling binnen 2 werkdagen wordt
De kosten hiervoor zijn 6,80 euro
Wie jouw pakketje bezorgt is onder meer afhankelijk van jouw wensen en de regio waarin je woont:
- Dpd pakketdienst verzorgt de verzending van pakketjes bij je thuis of in de winkel..
Wanneer betaal ik voor de bezorging?
Om onze klanten optimale service te bieden bezorgen wij bijna altijd gratis. Er zijn wel een paar uitzonderingen:
- Wij brengen altijd verzendkosten in rekening €6.80
- Bij bezorgadressen op de Waddeneilanden kan sprake zijn van aanvullende kosten, omdat er gebruik moet worden gemaakt van de veerdienst. Aangezien deze kosten van te voren niet bekend zijn, kunnen we je hier helaas pas achteraf over informeren.
- Voor bestellingen die door hun omvang en gewicht niet met de normale pakketpost verzonden kunnen worden brengen wij extra verzendkosten in rekening. De kosten voor deze artikelen zijn afhankelijk van het gewicht, de omvang en de bezorgwijze. Deze extra kosten staan vermeld bij de productinformatie op onze website en staan ook in het overzicht van je bestelling onder 'Verzend- en administratiekosten'.
Mijn bestelling bestaat uit meerdere pakketten
Soms kan een bestelling niet in één keer bezorgd worden en sturen we meerdere pakketten. Heb je vragen over het verloop van je bestelling, neem dan contact op met de Afdeling Klantenservice
Mijn artikel heeft een afwijkende levertijd
De meeste bestellingen worden binnen 2 werkdagen bezorgd, maar sommige artikelen hebben een langere levertijd. Deze afwijkende levertijd staat op de site vermeld, direct bij het artikel. In sommige gevallen moet er een speciale bezorgafspraak worden gemaakt, bijvoorbeeld bij grote buitenspeelgoedartikelen. Dan neemt de vervoerder contact met je op.
Niet Thuis tijdens bezorging
Het kan gebeuren dat u niet thuis bent Dpd laat dan een bericht bij u achter en zal het de volgende werkdag nogmaals aanbieden.
U kunt ook online door geven dat u het pakket op een dpd punt wilt afhalen
Heeft u nog vragen neem dan contact op met onze klantenservice
Almaro winkel
Oostermeent Zuid 124
1274 SW Huizen
Telefoon:0356315868
E-mailadres: info@almarowinkel.nl
KvK-nummer: 83855882
Btw-identificatienummer: NL003883224B60
Wij zijn telefonisch bereikbaar en geopend
Dinsdag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur
Zaterdag tussen 10:00 en 16:00 uur
Het volgende internetadres wordt automatisch geopend:
U kunt ons bereiken op het onderstaand adres
Almaro Outlet winkel BV
Oostermeent Zuid 124
1274 SW Huizen
Telefoon:0356315868
E-mailadres: info@almarowinkel.nl
KvK-nummer: 88836134
Btw-nummer: NL003883224B60