Informatie bestellen en betalen
Een online bestelling plaatsen
Een bestelling plaatsen op onze website doe je in de volgende simpele stappen:
1. Mijn winkelmandje
Als je het perfecte kado hebt gevonden plaats je deze in je winkelmandje door op de knop 'In winkelmandje' te klikken. Je kunt vervolgens verder shoppen en op dezelfde manier andere artikelen toevoegen aan je mandje. Klaar met winkelen? Ga dan naar het winkelmandje rechts bovenaan de pagina.
In je winkelmandje kun je tijdens het bestelproces nog verschillende gegevens aanpassen of toevoegen:
- Je kunt het aantal te bestellen artikelen veranderen.
- Haal eenvoudig artikelen uit je wagentje door op het prullenbakje te klikken.
- Heb je een kortingscode? Gebruik deze door de code bij ‘actiecode’ in te vullen en vervolgens op ‘Inwisselen’ te klikken.
- Kies waar je je pakketje wilt ontvangen bovenaan het winkelmandje te kiezen voor ‘Laten bezorgen’. Je kunt later zelf aangeven op welk adres je jouw pakketje wilt laten afleveren. Wil je jouw bestelling afhalen in één van onze winkels? Kies dan voor de optie ‘Ophalen in een winkel’.-.
2. Vul je gegevens in
Onder het kopje 'Adres' vul je alle informatie in die nodig is om je bestelling te verwerken, waaronder een naam en een afleveradres in Nederland. Indien je een bestelling plaatst met een account dan sla je deze stap over en heb je de mogelijkheid om een adres uit jouw adressenboek te selecteren als bezorgadres.
3. Betaalmethode
Kies één van onze 5 betaalmethodes om verder te gaan met jouw bestelling.
5. Samenvatting van jouw bestelling
Op deze overzichtspagina kun je nog één keer controleren of alles wat je hebt ingevuld klopt. Helemaal tevreden? Klik dan op 'Naar betalen’. Je wordt doorgeleid naar de betaalpagina van jouw gewenste betaalmethode.
6. Een bevestiging van jouw bestelling
Zodra je de betaling hebt afgerond ontvang je een e-mail met daarin de bevestiging van jouw bestelling. Deze e-mail is tevens de factuur. Bewaar deze goed, je hebt de factuur namelijk nodig voor service en garantie zaken.
Veelgestelde vragen over online bestellingen
Wordt mijn bestelling door de winkel bezorgd, kan ik het afhalen of komt Dpd het brengen?
Indien je hebt gekozen voor de optie ‘Laten bezorgen door Dpd’ betekent dat dat jouw bestelling via de post wordt bezorgd. Je ontvangt hier een verzendbevestiging van middels een Track & Trace code.
Indien je hebt gekozen voor de optie ‘ophalen in de winkel betekent dat je jouw bestelling al na 1 uur kunt ophalen in de winkel (na openen van winkel én na ontvangen van de ophaalbevestiging per e-mail die je vervolgens toont in de winkel). Let op: kom je bestelling alleen ophalen en kom niet naar de winkel zolang je geen ophaalafspraak hebt.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Heb je nog altijd geen verzendbevestiging en/of Track & Trace code ontvangen? Dan is het uiteraard mogelijk om jouw bestelling te annuleren. Wij verzoeken je vriendelijk om een e-mail te sturen naar info@almarowinkel.nl met daarin jouw ordernummer zodat wij de annulering direct kunnen verwerken.
Ik heb geen Track & Trace code ontvangen in de mail?
Zolang je geen verzendbevestiging en/of Track & Trace code hebt ontvangen via het door jou opgegeven e-mailadres, dan is jouw bestelling op dit moment nog niet verstuurd. Let op: een orderbevestiging is geen verzendbevestiging. Wij raden je daarom aan om nog even geduld te hebben en jouw e-mail goed in de gaten te houden.
Wat als ik mijn bestelling nog niet heb ontvangen na 4 werkdagen?
Neem contact op met onze Klantenservice. Zij helpen je graag verder.
Almaro winkel
Oostermeent Zuid 124
1274 SW Huizen
Telefoon:0356315868
E-mailadres: info@almarowinkel.nl
KvK-nummer: 83855882
Btw-identificatienummer: NL003883224B60
Wij zijn telefonisch bereikbaar en geopend
Dinsdag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur
Zaterdag tussen 10:00 en 16:00 uur
Om het betalen zo gemakkelijk mogelijk te maken kun je op onze website op de volgende manier betalen:
- iDEAL
- Creditcard (MasterCard/
- Afhalen in de winkel
iDEAL
Elektronisch betalen via iDEAL is gemakkelijk en veilig wanneer je internetbankiert bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of Triodos Bank. Een elektronische betaling via internet is te vergelijken met een pinbetaling in een winkel. Kies jouw bank en volg de aanwijzingen op het scherm.
op acceptgiro en factuur betekend dat men na levering het gehele bedrag dient te voldoen binnen 14 dagen na levering
U kunt ons bereiken op het onderstaand adres
Almaro Outlet winkel BV
Oostermeent Zuid 124
1274 SW Huizen
Telefoon:0356315868
E-mailadres: info@almarowinkel.nl
KvK-nummer: 88836134
Btw-nummer: NL003883224B60